En dag i pulkabacken

Eftersom alla berörda äntligen var friska och krya kunde vår dag i pulkabacken i Sibbo bli verklighet. Vädergudarna var också på vår sida, solen sken och snön gnistrade. Underbar laxsoppa och mumsiga fastlagsbullar satt en extra guldkant på eftermiddagen.

Stella och Linnea var riktigt våghalsiga med stigan. En sådan skall tydligen inhandlas snarast.




Övriga snölekar och fotoexperiment var också roliga.




Till och med jag vågade mej ut i backen. Först gick det fint,


Sen bar det utför. I dubbel bemärkelse. :-D




Men roligt var det. Fastän jag blev pesad också till på köpet, a trip down memory lane rakt till högstadiet.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser ut som en härlig vinterdag!

Fast här har vi vår nu, det har jag bestämt. :-)

Att bli pesad är för jävligt, ett under att man öht överlevde högstadiet tänker jag ofta...

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback