En bild säger mer än tusen ord...

Här har vi haft det jäktigt och roligt på sista tiden. Jag låter bilderna berätta:

bröllop

På min kusin Patriks bröllop i Raumo


bröllopsmat

Stella avnjuter egen bröllopsmiddag


S&P

Stella och pappsen tar sig en svängom


turister

Turister i Raumo, följande dag


johnny

Stella med min kusin Johnny


bil

Den långa bilfärden hem


strand

Dagen efter fick vi långvägagäster. Här grillar vi vid vår stuga.


högholm

Och här picknickar vi på Högholmen


Kokko

Vid miodsommarbrasan


stugan

Stella äter lunch i stugan


Stella pappa & fafa

På en seglats med fafas nya båt Pamela


Stella & Mamma

Sövande med frisk havsluft och gungeligung

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan svejsan i lingonskogen, för att citera Sandra.
Väldigt vacker bild på dej Sabina, det här fotot taget på bröllopet! Stella är söt, och den här kusinen Johnny ser väldigt bra ut han med måste man nog få säga.
Fina bilder! Många kramar från mej.

2006-06-26 @ 22:14:00
Postat av: Sanna

Oj vilka härliga bilder!
Och vad blond du blivit! Du har ändrat look helt tycker jag.
Söt bild på Stella då hon äter lunch i stugan!
Kramar

2006-06-27 @ 19:52:22
Postat av: Maria på Galthagsvägen

Jättefina bilder :-) ! Hur kändes segelbåten? Är Fafa och Pappsen nöjda?

Här kämpar vi med amningen, aj hohho ändå när fröken inte vill amma mer. Viljornas kamp, som vanligt...
Hoppas ni mår bra och att alla prov visar normalt på fredag!

Kram

2006-06-28 @ 14:40:02
Postat av: Ann

Vad sällan du uppdaterar bloggen - skriiv, lägg upp bilder! Pliis.
Proven var bra??
Stora soliga kramar från Ann som har 5 dagar kvar till semester! :)

2006-07-10 @ 09:18:49
Postat av: Klara

He he, typiskt småbarnsföräldrar; flera bilder på barnet men ingen bild på bruden... ;) Och jag var ju så nyfiken på hur dom organiserat sitt bröllop... Kramar av Klara som fortfarande är rödbränd sedan Sveaborg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback